0

Минуло 70 років, з тих пір як брати Джорджіо і Гвідо Баллін взяли на себе певну мужність та, керуючись підприємницьким духом, вирішили вдихнути життя у здійснення своєї мрії - виробництво красивого, пристрасного та при цьому порівняно недорогого взуття для жінок. Своє виробництво вони започаткували у Фіессо-д'артіко на Рів'єра-дель-Брента, де виготовлення взуття здавна традиційно має глибокі коріння. Згодом до невеликої майстерні додалася лабораторія. По суті саме так у 1945 році і народилася відома марка взуття Ballin.


Ballin жіноче взуття

У 90-і роки три нащадки Джорджіо - Габріелла, Anabel та Олександр, взявши керівництво підприємства в свої руки, досі успішно керують ним разом з креативним директором Роберто Barina. У 2005 році завод в Fiesso d'Artico був повністю відремонтований у стилі реального виробничого авангарду. Ще однією важливою віхою стало досягнуте у 2011 році відкриття монобрендових бутиків Ballin в одному з найзнаменитіших міланських чотирикутників: via Santo Spirito n. 5 – ще одне високе визнання бренду Ballin.

Нині, під керівництвом свого вже третього покоління сім’я Ballin продовжує пропонувати жінкам взуття високої моди та бездоганної мануфактури – усе  завдяки увазі, яка приділяється створенню форм, а також завдяки такому сильному компоненту, як робота вручну, що характеризує усі етапи виробничого ланцюжка марки Ballin. Кожен продукт Ballin є результатом ретельного попереднього дослідження матеріалів, сильної схильності до творчості та застосування подекуди екстремальних деталей, які включають в себе ноу-хау ручної роботи бездоганної якості.

Італійська марка Ballin пропонує жінкам не просто взуття високої моди, але набагато, набагато більше – це пристрасть, гламур, елегантність, вишуканість та гарантія високої якості.

Сьогодні компанія Ballin може вважатися однією з найбільш важливих та визнаних компаній у сфері жіночого взуття класу «люкс». 

Спадщина, пристрасть, експертиза – це ті основні складові, на яких ґрунтується успіх марки Ballin. Інвестування в людей, які живлять виробництво своєю сильною пристрастю до свого ремесла - це дозволило  компанії встановити нову точку відліку в індустрії взуття жіночого класу "люкс". Завдяки цьому складному виробництву жіночі туфлі марки Ballin  завжди елегантні та вишукані. Збалансоване поєднання традиції та авангарду – саме у цьому запорука успіху марки сімейства Ballin, яке знає, як розвиватися, щоб задовольнити потреби ринку, свідомо обираючи шлях ніколи не здаватися на усіх етапах виробничого ланцюжка, від створення концепції до розповсюдження. Філософія бренду Ballin  заснована на комбінації між "вміти робити" типове краще - "Made in Italy"-  з ретельним дослідженням тенденцій ринку та безперечно високим рівнем якості.

Ballin має у своєму активі важливі та міцні партнерські відносини з найпрестижнішими luxury точками продажу в Італії та за кордоном. Відома перлина взуття - марка Ballin- позиціонує себе безпосередньо всередині галузі міжнародного fashion-luxury shoes. Компанія, яка налічує більше 220 співробітників, може похвалитися високим ноу-хау, а річний обсяг її виробництва сягає більше 400 000 пар взуття, які поширюються в цілому світі. Доповнює та розширює асортимент бренду Ballin окрім взуттєвих ще й лінії з виробництва різноманітних шкіряних виробів. Торгівельна мережа бренду Ballin завдяки своїй ретельній, правильно обраній стратегії охоплює сьогодні 18 монобрендових бутіків та 300 точок в 35 країнах світу. Серед них бутіки в Мілані, Венеції, Дубаях, інших містах світу.